Page 1 of 1

Keičiame modelį PAPRASČIAUSIAS Būdas.

Posted: 2011 Jan 30 14:39
by xFrostas
Keičiame žaidėjo modelį, paprasčiausiu būdų.
Skaitykite kodą, kode yra visi paaiškinimai.
P.S. Naudojant šį būdą reikia naudoti dproto.

Code: Select all

// Amxmodx'o includas (biblioteka)#include <amxmodx> // Cstrike'o includas (biblioteka)#include <cstrike> // Hamsandwich'o includas (biblioteka)#include <hamsandwich> public plugin_init(){    // Registruojam pluginą. Plugino pavadinimas, versija, autorius.    register_plugin("Keiciame zaidejo Modeli", "1.0", "SM The Moon")     // Registruojam Spawn'o Forwardą.    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn", 1)} // Precache, naudojame tam, kad žaidėjui siūstų garsą, sprite'ą, model'į.public plugin_precache(){    // Precahinam modelį. (Nežinau kaip į lietuvių kalbą verčiasi precache)    // Tiesiog nurodome vietą iki modelio.    precache_model("models/player/Musu_modelis/Musu_modelis.mdl")     // Priklauso antrai dalei.    precache_model("models/player/Musu_modelisT/Musu_modelisT.mdl")    precache_model("models/player/Musu_modelisCT/Musu_modelisCT.mdl")} // Spawn'o Forwardas. Čia rašysime viską ką norėsite jo žaidėjas gautu ant spawn'o (atsiradimo).public Ham_PlayerSpawn(id){    // Tikrinam, ar žaidėjas yra negyvas, jai žaidėjas negyvas bus "return".    // Iš Arno pamokų žinot jog "return" tas pats kaip praleisti    // Tai jai žaidėjas negyvas jam ši dalis neveiks.    if (!is_user_alive(id))        return     // Nurodom, kad žaidėjui ant spawn'o (atsiradimo) duotų jūsų irašytą modelį.    cs_set_user_model(id, "Musu_modelis")     // Antra dalis    // Jai norite jog CT ir T gautu atskirus modelius jums reikės daryti su cs_get_user_team(id) komanda.    // Terroristams pakeis model    if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)        cs_set_user_model(id, "Musu_modelisT")     // Counter-Terroristams pakeis model    if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)        cs_set_user_model(id, "Musu_modelisCT")}
Šis gidas priklauso Amxmodx.lt forumui.
Bet koks šios informacijos platinimas be autoriaus sutikimo yra griežtai draudžiamas.

Re: Keičiame modelį PAPRASČIAUSIAS Būdas.

Posted: 2011 Jan 30 18:09
by baltymas
prechache yra naudojamas tam, kad žaidėjui siūstu failą. ;)

Re: Keičiame modelį PAPRASČIAUSIAS Būdas.

Posted: 2011 Jan 30 20:55
by aaarnas
Taip keisdamas modelius gali sukelti svc_bad klaidas. Verčiau paskaityk tai ir perdaryk pamoką: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=69386

Re: Keičiame modelį PAPRASČIAUSIAS Būdas.

Posted: 2011 Jan 30 21:14
by xFrostas
Jau daug laiko naudoju "cs_set_user_team(id)", ir dar nėkarto man to nebuvo ;D

-- 2011 Sau 30 22:15 --

Beja manau jog taip keičiant, jai viską teisingai padarai, nebūna jokių svc_bad.

Re: Keičiame modelį PAPRASČIAUSIAS Būdas.

Posted: 2011 Jan 30 21:36
by beast
xFrostas wrote: Beja manau jog taip keičiant, jai viską teisingai padarai, nebūna jokių svc_bad.
Būna, kai daug žaidėjų serve ir jiems vienu metu keičiamas modelis. Bet tai jau nebe problema, nes dproto ištaiso svc_bad errorus.

Re: Keičiame modelį PAPRASČIAUSIAS Būdas.

Posted: 2011 Jan 30 21:52
by xFrostas
Tai prašysiu jog šį būdą reikia naudoti su dproto.

Re: Keičiame modelį PAPRASČIAUSIAS Būdas.

Posted: 2011 Jan 30 22:05
by aaarnas
Kai serveryje žais 32/32, tada tikrai pajusi.
Steam serveriai nenaudoja dproto.

Prašau kurti rimtas pamokas, arba nekurti visai.

Re: Keičiame modelį PAPRASČIAUSIAS Būdas.

Posted: 2011 Jan 30 22:08
by xFrostas
Gerai kursiu tik rimtas pamokas, arba nekursiu visai. :/