Page 1 of 1

Revive teammate

Posted: 2012 May 16 16:48
by beast
Aprašymas

Parašęs į chat'ą /revtm , žaidėjas galės prikelti norimą mirusį komandos draugą. Aišku, ši paslauga jam kainuos.

Cvars

rev_team (numatyta: 3)
  • 0 - atjungia pluginą;
    1 - įjungia tik CT komandai;
    2 - įjungia tik Terr komandai;
    3 - įjungia abiems komandoms.
rev_hudmsg (numatyta: 1)
  • 0 - atjungia prikėlimo hud pranešimą;
    1 - įjungia.
rev_price_ct (numatyta: 10000) - pinigų suma, reikalinga CT komandai, norint prikelti komandos narį.
rev_price_terr (numatyta: 10000) - pinigų suma, reikalinga Terr komandai, norint prikelti komandos narį.

rev_give_weaps (numatyta: 3)
  • 0 - neduoda ginklų ir šarvų niekam;
    1 - duoda tik prikeltiems CT komandos nariams;
    2 - duoda tik prikeltiems Terr komandos nariams;
    3 - duoda abiems komandoms.
Žaidėjo komanda

/revtm - parašius į chat'ą, žaidėjui parodomas meniu su visais mirusiais komandos nariais.

Papildoma informacija

Šį pluginą buvau sukūręs seniai, tačiau tik dabar prisiverčiau jį perrašyti.

Naudojami moduliai:

HamSandwich;
Cstrike;
Fun;
Fakemeta.

To do...

Kada nors perdaryti, kad veiktų ant HL ir galimai ant kitų jo modų.

Re: Revive teammate

Posted: 2012 May 16 18:50
by Fly3r
Turėtų būti vietoj new const PLUGIN/VERSION -> #define PLUGIN/VERSION, nes naudoji du kartus, todėl saugoti ir eikvoti atminties nereikia be reikalo.
Dar manau, kad gaunant BPAMMO reikėtų kurti masyvą, bet kadangi tai retai bus panaudojama, gal ir gerai su tuo tikrinimu ir return <bpammo>. Ir dar, nereikia kurti stock'o StripPlayerWeapons, nes naudoji tik vieną kartą.

Re: Revive teammate

Posted: 2012 May 16 20:38
by beast
Ne per seniausiai pradėjau vengti #define, nes dideliuose scriptuose (2000+ eilučių), jie keldavo nepatogumų debugg'inant. Bet čia jau programavimo semantika. Kiekvienam pagal save. O kas dėl efektyvumo, šiuo atveju skirtumas tarp #define ir const yra niekinis.

StripPlayerWeapons, iš principo, kaip naujos funkcijos aišku nereikėjo kurti, tačiau tai dariau tam, kad tą patį stock'ą galėčiau lengviau rasti, perkopijuoti į kitus pluginus, tuo pačiu išskirdamas jį tiems, kurie žiūrės kodą, kad šį stock'ą naudotų ir jie. Čia vėl gi - kaip kas supranta, kaip kam patogiau, tas taip daro.

Re: Revive teammate

Posted: 2012 May 16 22:07
by aaarnas
Na preprocesoriai yra apdorojami dar prieš kompiliavimą, tad skirtumas šioks toks yra. Viena, tai const žymima pagrinde informacija, kuri neturėtų pagal idėją kisti. Dažniausiai tai panaudojama funkcijos parametruose (aprašams daugiau). Ar parašai const, ar ne, vis tiek kintamasis yra nuolatos laikomas atmintyje. O be to, jei darai debug per const, tai turi dėti check'us visame plugine. Tad be reikalo nuolatos vyks tikrinimai.
Žinoma tai visai nepaveiks serverio darbo, bet pagal tą pačią semantiką, tai define aprašo konstantas arba kodo dalis, kurios turi būti įterpiamos, o const naudojamas aprašams kintamųjų, kurie pagal idėją neturėtų kisti vykdymo metu.

-- 2012 Bir 01 14:44 --

Define vengti nereikėtų. Patvirtinta.

Re: Revive teammate

Posted: 2013 Feb 24 20:24
by Chemodan
Pluginas geras, padarytum kad galima būtu respawninti už tam tikra gunxp xp?

Re: Revive teammate

Posted: 2015 Oct 30 04:52
by Terror
beast,padarytum kad galima būtu tik su flag A ?