Page 1 of 1

EngFunc

Posted: 2012 Feb 12 13:34
by Fly3r
Sveiki, norėjau paklausti kuo skiriasi paprastos funkcijos nuo EngFunc?
Pvz.:
1. emit_sound ir engfunc(EngFunc_EmitSound, ...).
2. precache_[sound/model] ir engfunc(EngFunc_Precache[Sound/Model], ...).
Ir taip toliau...

Re: EngFunc

Posted: 2012 Feb 12 14:19
by hleV
Parsisiųsk AMXX source kodą ir pasižiūrėk. Skirtumo tarp funkcijų greičių kaip ir nėra (yra, bet per mažas, kad reiktų kreipt dėmesį, šiaip ar taip emit_sound() ir precache_sound() turėtų būt greitesni). EngFunc_Precache[...] leidžia precache'int failus betkada, o ne tik plugin_precache() forward'e.

Re: EngFunc

Posted: 2012 Aug 03 08:23
by nuodas159
hleV wrote:Parsisiųsk AMXX source kodą ir pasižiūrėk. Skirtumo tarp funkcijų greičių kaip ir nėra (yra, bet per mažas, kad reiktų kreipt dėmesį, šiaip ar taip emit_sound() ir precache_sound() turėtų būt greitesni). EngFunc_Precache[...] leidžia precache'int failus betkada, o ne tik plugin_precache() forward'e.
O kaip galima ištrinti emit_sound pvdž: mirus žaidejui sustoja soundas.?

Re: EngFunc

Posted: 2012 Aug 03 13:16
by GhostMan
Papraščiausiai death evente gali paleist task, kuris įvygdys stopmusic komandą

Code: Select all

public StopMusic(id){   client_cmd(id, "stopsound")}

Re: EngFunc

Posted: 2012 Aug 03 14:04
by beast
Geriau paleist tą pačią emit_sound eilutę, tik su SND_STOP flag'u.

Re: EngFunc

Posted: 2012 Aug 03 16:37
by nuodas159
beast wrote:Geriau paleist tą pačią emit_sound eilutę, tik su SND_STOP flag'u.
Like this? :

Code: Select all

 public Ham_PlayerKilled(victim){    if(!IsPlayer(victim))        return HAM_IGNORED         emit_sound(victim, CHAN_BODY, sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, SND_STOP)     return HAM_IGNORED}