Page 1 of 1

Dėl Respawn [LAUKIU ATSAKYMŲ]

Posted: 2011 Dec 17 17:51
by Pattio
Sveiki mačiau ,kad šitame forume žmonės taip pat buvo susidūrę su šia problema:
Šiaip respawn pluginas veikia puikiai tačiau yra viena bėda kaip žaidžia jau kokie 4 žaidėjai ir ateina naujas žaidėjas jis pasirenka komandą ir būna dead iki kito round pradžios aišku kadangi su respawn round'as vyksta labai ilgai todėl žaidėjai palieka serverį... Na aišku jie galėtu rašyti /respawn ,kad pradėtų žaisti tačiau labai maža dalis žaidėjų žino šitą dalyką.

Taigi gal kas galėtų numesti linką iki veikiančio plugino kuriam nereiktų rašyti /respawn. Kadangi daug kam reikalingas šis pluginas. Ir man kilo mintis ar nebūtų galima kažkaip perdirbti zm respawn plugino ,kad veiktų ant surf'o? Arba gal kas pasiūlytų kokį pluginą ,kad kaip žaidėjas prisijungę į serverį jam per visą ekraną parašytu: "Rašyk /respawn ,kad atsirastum"

Nu vienu gal galite pasiūlyti kažką ,kad ištaisyčiau šitą bėdą? :/

Re: Dėl Respawn [LAUKIU ATSAKYMŲ]

Posted: 2011 Dec 18 16:57
by alfre
pabandyk spawn protection?

Re: Dėl Respawn [LAUKIU ATSAKYMŲ]

Posted: 2011 Dec 18 17:54
by Pattio
alfre wrote:pabandyk spawn protection?
O tai jis ne tam reikalingas ,kad atsiradus tavęs kažkiek sekundžių negalėtų nužudyti?
Man juk reikia ,kad žaidėjai patys atsirastu ir be /respawn komandos...

Re: Dėl Respawn [LAUKIU ATSAKYMŲ]

Posted: 2011 Dec 18 20:17
by psychical

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <cstrike> #define PLUGIN "Re-Spawn"#define VERSION "0.1"#define AUTHOR "D3v1L" #define user_reSpawn(%1) cs_user_spawn(%1) new bool:g_bAgain[33] public plugin_init(){   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)   register_event("TeamInfo", "event_TeamInfo", "a", "2!UNASSIGNED")} public client_connect(id)   g_bAgain[id] = true public event_TeamInfo(){   new id; id = read_data(1)   new CsTeams:team = cs_get_user_team(id)    if (team == CS_TEAM_SPECTATOR || team == CS_TEAM_UNASSIGNED)      return    if (g_bAgain[id])   {      g_bAgain[id] = false      set_task(2.0, "_respawn", id)   }} public _respawn(id){   if (!is_user_alive(id))      user_reSpawn(id)}

Re: Dėl Respawn [LAUKIU ATSAKYMŲ]

Posted: 2011 Dec 18 20:34
by Vebsteris
O kurį geriausiai spawn būdą naudoti?

Cstrike:

Code: Select all

cs_user_spawn(id)
Ham:

Code: Select all

ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
Ar fakemeta? Neatsimenu koks.

Re: Dėl Respawn [LAUKIU ATSAKYMŲ]

Posted: 2011 Dec 18 21:44
by Fly3r
Va geriausias.

Code: Select all

 #include <amxmodx>#include <hamsandwich> #define DELAY 5.0 // Laikas nuo prisijungimo iki Atgimimonew counter[33] = 0;public plugin_init(){    register_plugin("Auto respawn after connect", "1.0", "Fly3r")    register_event("TeamInfo", "event_respawn", "a", "2=TERRORIST", "2=CT")}public event_respawn(){    new id = read_data(1)    counter[id]++;    if (counter[id] == 2)        set_task(DELAY, "respawn", id)}public client_putinserver(id)    counter[id] = 0;public respawn(id){     if (!is_user_alive(id))          ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)} 
Tik laiką nusistatyk.

Re: Dėl Respawn [LAUKIU ATSAKYMŲ]

Posted: 2011 Dec 19 16:00
by Pattio
Bet dabar jei miršta žaidėjas jis neatsiranda turi laukti kol baigsis round

Re: Dėl Respawn [LAUKIU ATSAKYMŲ]

Posted: 2011 Dec 20 00:13
by InvIs
Įsidėk respawn pluginą....

Re: Dėl Respawn [LAUKIU ATSAKYMŲ]

Posted: 2011 Dec 20 15:08
by Pattio
Jo taip ir padariau :) Tiesiog galvojau, kad čia bus iškart viskas.
Ačiū už pluginus :clap: